MÜÜGITINGIMUSED
Müügitingimused kehtivad Burningart.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) õiguste ja kohustuste kohta, mis tulenevad kauba ostmisest JEKKOR OÜ-lt (registrikood 16356940), asukohaga Veerenni tn 24, 10135, Harju maakond, Eesti.
Burningart.ee kasutajaks registreerumisel ja/või Burningart.ee-st toodete ostmisel kohaldatakse käesoleva lepingu tingimusi ning Eesti Vabariigi seadustest tulenevaid õigusi ja kohustusi.
Burningart.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatused kajastuvad Burningart.ee veebilehel.
Müügilepingu jõustumine
Burningart.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
Müügileping jõustub, kui tellimuse kinnituse kohaselt tasumisele kuuluv summa on laekunud JEKKOR OÜ arvelduskontole.
Burningart.ee veebipoes tellimuse vormistamisel ja tasumisel kinnitab Klient, et on müügitingimustega tutvunud ja nendega nõus.
Hinnad
Kõik Burningart.ee veebipoe hinnad on eurodes ja ei sisalda 22% käibemaksu.
Burningart.ee jätab endale õiguse hindu korrigeerida. Kui Klient esitas tellimuse enne hinnamuudatuse jõustumist, saab ta toote tellimuse esitamise hetkel kehtinud hinnaga. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe hüvitamist.
Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Tellimuse eest tasumisel saab Klient valida järgmiste makseviiside vahel:
-
Visa, Mastercard, American Express, UnionPay, JCB, Diners Club, Carde Baincaire, Discover, Visa Electron, Cirrus.
-
Google Pay, Apple Pay.
-
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop, Citadele, N26, Revolut.
Tellimuse kinnitamiseks peab Klient tasuma 100% tellimuse maksumusest.
Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimus täidetakse kohe pärast seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse kinnituses näidatud maksumusest.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendi poolt tellimuse eest tasumist) komplekteerib Burningart.ee tellimuse ja annab selle kohaletoimetamiseks üle oma logistikapartneritele.
Burningart.ee veebilehel näidatud tarneajad kehtivad tellimuse eest tasumise hetkest.
Klient on kohustatud teavitama Burningart.ee-d sihtkoha või kokkulepitud tarneaja muudatustest viivitamatult ja enne kauba kohaletoimetamist.
Tellimuses esitatud kontaktandmete õigsus määrab, kas kauba kohaletoimetamisel tekib viivitusi ja arusaamatusi või mitte. Burningart.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest, kui need on tingitud Kliendi poolt tellimuses esitatud ebatäpsetest kontaktandmetest.
Burningart.ee asendab kauba kohaletoimetamise käigus kahjustatud tooted, kuid mitte tootepakendit. Kui tooted ei ole asendatavad, hüvitab Burningart.ee Kliendile kahjustatud toodete eest tasutud summa.
Tagastamisõigus
Võlaõigusseaduse § 56 lg 1 kohaselt võib Klient lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Tagastuskulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on tellimusele mittevastavus või defektne kaup.
Kauba tagastamiseks peab Klient saatma vabas vormis avalduse e-posti aadressile info@burningart.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.
Tagastatud kauba eest tasutud raha tagastatakse kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks hüvitatakse kliendile ka kauba kättetoimetamise kulu.
Pretensioonide esitamise kord
Võlaõigusseaduse kohaselt on Kliendil õigus esitada müüja vastu nõudeid, kui toote mittevastavus ilmneb kahe aasta jooksul alates toote üleandmise kuupäevast. Eeldatakse, et esimese kuue kuu jooksul ilmnenud puudus oli olemas juba müügihetkel ning seetõttu on müüja kohustatud puuduse olemuse tuvastama.
Toote defekti ilmnemisel peab Klient sellest teavitama Burningart.ee-d, saates e-kirja aadressile info@burningart.ee, lisades oma nime, kontaktandmed ja toote defekti kirjelduse. Avaldus tuleb saata hiljemalt kahe kuu jooksul alates defekti avastamisest.
Burningart.ee ei vastuta järgmise eest:
-
Kliendi süü või hooletuse tõttu tootele tekitatud kahjustused;
-
Kliendi poolt toote väärkasutamisest tingitud defektid;
-
Toote loomulik kulumine.
Vastutus ja vääramatu jõud
Burningart.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Burningart.ee ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigi kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Burningart.ee ei vastuta Kliendi ees tekitatud kahjude või toote kohaletoimetamise viibimise eest, kui kahjud või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud sündmustest, mida Burningart.ee ei saanud vältida ega ette näha.
Privaatsus
Burningart.ee veebilehe kasutamisega annab Klient Burningart.ee-le selgesõnalise ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.
Burningart.ee kasutab Kliendi esitatud teavet ainult ostutellimuste täitmiseks ega avalda seda kolmandatele isikutele.
Muud tingimused
Käesolevatest tingimustest tulenevad vaidlused ja lahkarvamused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ja lahkarvamusi ei õnnestu pooltel läbirääkimiste teel lahendada, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Burningart.ee-l on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse.